tisdag 17 januari 2012

Tavla

Jag är en person som älskar att pyssla med allt från garner till färger.  I den här bloggen kommer en hel del av det jag gör idag att visas upp. Det kommer såklart att dyka upp annat smått å gott här oxå. Varför inrikta sig mot en sak?


För ett ganska bra tag sen... ja när kan det ha varit... kanske för 3 år sedan hittade jag en jättesnygg tavla på IKEA. Men jag kände att det var lite tråkigt att köpa en tavla som alla andra har hängandes hemma. Jag valde då istället att ta en bild på tavlan, montera sönder ett litet bord och "måla av bilden" på bordet. Såklart valde jag att göra om kvinnan lite, sätta min egen touch på henne. Då fick jag ju tavlan, men på ett nytt sätt. Så här blev resultatet


Ursäkta dålig kvalitet på bilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar